Bengkel Kimia : Asas Kimia dan Kertas 2 di SM Teknik Alor Setar, Kedah

01 ChemWorkshop Astech 02 ChemWorkshop Astech 03ChemWorkshop Astech 05 ChemWorkshop Astech

About Cikgu Adura

Teach chemistry | Mengajar Kimia @ SM Sains Alam Shah, Kuala Lumpur
This entry was posted in Bahan PnP, Guru, Kimia. Bookmark the permalink.

5 Responses to Bengkel Kimia : Asas Kimia dan Kertas 2 di SM Teknik Alor Setar, Kedah

  1. fatin says:

    Assalam cikgu..berharap sgt ckgu dtg ke smk jitra pula utk mgadakan bengkel kimia ini. Suka guna modul cikgu. Dulu failed chemist skrg dah naik sikit gred ke c. -Fom5 2014

  2. YUS says:

    Assalammualaikum dan salam ramdhan. Saya mohon d izinkan ilmu yg cikgu kongsikan buat pel d sek saya dan d daerah saya. Ada bhn cg yg saya ubah suai ke BM dan d buat sedikit perubahan penyusunan agar sesuai dgn aras pel saya. Terima kasih cikgu. Semoga ilmu ini dpt d manfaatkan dan menjadi satu amal jariah.

  3. noriza says:

    ASSALAM..SAYA JUGA MENGGUNAKAN BAHAN CIKGU UTK PDP SAYA DAN KEPADA PELAJAR..MOGA ALLAH BERI GANJARAN I SEGALA ILMU YG CIKGU BERIKAN..

Tinggalkan Jawapan

