Komen dari fu****#

Buat kali pertama, saya terperanjat kerana mendapat komen seperti di bawah.

Untitled2Ini adalah komen yang ke-656 yang telah saya terima.

Saya pun tidak pasti apa sebabnya. Namum begitu, saya mohon kemaafan daripada pengirimnya dan pada semua kerana saya hanyalah manusia biasa,
yang tak dapat lari dari membuat kesilapan.

Maafkan lah saya.  

About Cikgu Adura

Teach chemistry | Mengajar Kimia @ SM Sains Alam Shah, Kuala Lumpur
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Komen dari fu****#

  1. Syamimi says:

    tidak sepatutnya dia berkelakuan macam ini mengeluarkan kata-kata yang kurang sopan padahal cikgu tak buat salah pun menerusi blog ni berkongsi ilmu pelajaran. terima kasih info dan ilmu berguna saya calon spm 2012🙂

  2. elena stefen says:

    cikgu..abaikan orang ni..cikgu dah sedaya upaya tolong bdk2 spm.nak yg terbaik utk mereka.Btw,thank you cikgu segala ilmu2 yg cg curahkan..😀 calon SPM 2013🙂

  3. siti khairani alias says:

    Betul tu….tidak semua orang hatinya suka kpd kebaikan….teruskan usaha cikgu….ramai orang dapat manfaat dari perkongsian ilmu cikgu tu….semoga menjadi jariah utk cikgu di akhirat kelak….terima kasih atas segala perkongsian cikgu selama ini…..khairani

  4. Rozaidi J-dai says:

    saya antara ratusan guru yg guna pakai modul cikgu utk P&P samada di sekolah mahupun tuk tuisyen…

    jazakallahu khairan kathiran ‘alaika ya mu’allim…

    byk amal jariah yg cikgu dpt tuk benefit akhirat kelak

    saya doakan cikgu kekal sihat sejahtera dan sentiasa diberkati oleh-NYA

    – che’gu cabuk Gombak –

  5. tece tikah says:

    sabar cikgu..kekadang bila terjentik kita akan rasa sedih..apa salah kita..
    tapi takpe cikgu..yg tak suka dia sorg je..beribu2 lagi yang mendoakan kebaikan ckgu..
    moga2 usaha murni ckgu ini menjadi saham terbesar di akhirat kelak..
    saya berharap akan dapat ikut jejak langkah ckgu..

  6. Cikgu Adura says:

    Terima kasih atas komen anda semua.
    Saya amat menghargai komen-komen anda, sama ada positif atau negatif demi untuk meningkatkan diri saya dan web saya ini.
    Adura Azlin bin Ishak

  7. linieychemistrygurl says:

    sabar cgu adura… bg sy cgu yg terbaik kerana sudi berkongsi ilmu kimia.. yg penting nawaitu kita utk mdidik pljar..

    – ckgu kimia Azlini Smk rantau panjang

    Sent from my Samsung Galaxy TabCikgu Adura’s Blog wrote:

  8. biasa lah tu cikgu. budak2.
    Kuat merusuh, kami dulu pun macam tu kan cikgu, hehe.

    Saya puji usaha cikgu dalam blog ni. good one! akan promote ke adik saya.

    ex asis. 0506 ASSASSINS

  9. krinath says:

    cikgu abaikan budak-budak jahil itu tapi saya dan kawan-kawan saya yang lain memang berguna daripada blog cikgu ini.saya akan sokong cikgu pada bila- bila masa sahaja

Tinggalkan Jawapan

