ChemQuest 2012 – Akhirnya semua jawapan telah dilengkapkan pada 3 Sep

Alhamdulillah dan Syukur kepada Allah,

dengan limpah rahmatnya saya telah berjaya menyiapkan semua jawapan bagi soalan yang ada di dalam ChemQuest 2012 yang telah saya kompilkan (pada hari lahir saya dan juga anak perempuan sulung saya – 3 Sep). Walaubagaimanapun, akan ada jawapan yang tidak betul dan salah ejaan. Adalah diharapkan anda dapat memaklumkan kepada saya untuk saya membuat pembetulan.

Terima kasih
Adura Azlin bin Ishak
Guru Cemerlang Kimia
SM Sains Alam Shah, Kuala Lumpur

About Cikgu Adura

Teach chemistry | Mengajar Kimia @ SM Sains Alam Shah, Kuala Lumpur
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to ChemQuest 2012 – Akhirnya semua jawapan telah dilengkapkan pada 3 Sep

  1. Terima kasih atas perkongsian chemquest dll ilmu kimia…semoga Allah berkati cikgu

Tinggalkan Jawapan

