Program Pendidikan untuk anda <- dihantar oleh bekas pelajar ASiS’06

Assalamualaikum cikgu Adura.

Saya Rashidin daripada student batch 3 (assassins).
Saya ingin menjemput cikgu datang jika ada kesempatan sebab ini merupakan program pendidikan seumpamanya di Malaysia.
Saya juga ingin berkongsi dengan cikgu satu program pendidikan yang digunapakai di seluruh Malaysia pada masa kini.

Dan ianya sedang menjadi trend kaedah pembelajaran masa kini. Program kami diusahakan bersama Dr. Syukri Abdullah, pakar strategi belajar Malaysia dan juga Cikgu Rokiah Alias, mantan pengetua TKC, pengetua cemerlang untuk 5 tahun berturut-turut.

Saya amat berharap cikgu dapat meluangkan masa untuk bersama-sama mendekati program ini, dan seterusnya menghebahkan program ini kepada cikgu-cikgu yang lain. Cikgu boleh menghubungi saya menerusi email ini, ataupun telefon saya: 0176170119.

About Cikgu Adura

Teach chemistry | Mengajar Kimia @ SM Sains Alam Shah, Kuala Lumpur
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

